Buletin informativ în conformitate cu art. 5 alin. 2 din Legea 544/2001
 
Acte normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice
 

a) Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei comunei Gurahont

  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata
  • Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ cu modificarile ulterioare
  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare
  • Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica
  • Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare
  • Legea nr. 215/2001 a administratiei publice locale, republicata
  • Legea 227/2015 privind Codul Fiscal
  • Legea 53/2003, Codul Muncii

b) Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al Primariei comunei Gurahont

  • b1)Organigrama institutiei
  • b2) Regulamentul de organizare si functionare
  • b3) Programul de functionare:
    De Luni pâna Joi, între orele: 8:00 - 16:30, Vineri, între orele: 8:00 - 14:00
  • b4) Program de audiente:
    • Primar, dna. prof. Motica Ana Lenuta: de Luni pâna Vineri, între orele: 08:30 - 10:30
      Joi de la 12:00 - 13:00
    • Viceprimar, dl. ing. Moga Ioan: de Luni pâna Vineri, între orele: 12:00 - 14:00
      Joi de la 08:30 - 10:30
    • Secretar, dl. jur. Darau Cantemir Marius : de Luni pâna Vineri, între orele: 08:30 - 12:30

c) Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primariei comunei Gurahont si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor de interes public.
Conducerea Primariei comunei Gurahont:

  • dna. prof. Motica Ana Lenuta - Primar
  • dl. ing. Moga Ioan - Viceprimar
  • dl. jur. Darau Cantemir Marius  - Secretarul comunei Gurahont

Persoana responsabila cu difuzarea informatiilor de interes public: Borlea Mariana Viorica.

d) Coordonatele de contact

  • Denumire: Primaria comunei Gurahont
  • Sediul: Gurahont, str. Avram Iancu, nr. 29
  • Telefon : 0257/316558 ; 0257/316108 ; 0257/316602
    Fax: 0257/316335
  • E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  • Site : www.gurahont.ro

e) Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil se pot consulta la sediul institutiei.

f) Lista cuprinzand documentele de interes public

Informatiile de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public:

  • Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei comunei Gurahont;
  • Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al Primariei comunei Gurahont;
  • Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primariei comunei Gurahont, si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice;
  • Coordonatele de contact ale Primariei comunei Gurahont respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de internet;
  • Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil;
  • Programele si strategiile proprii, alte documente publicate pe site-ul institutiei;
  • Lista documentelor produse si/sau gestionate, potrivit legii;
  • Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate.;

g) Lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii

Informatiile de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public:

  • dispozitiei ale primarului;
  • proiecte de hotarâri;
  • instrumente de prezentare a actelor administrative: expunere de motive, note de fundamentare, referate de aprobare;
  • note de discutii;
  • referate de aprobare;
  • fise de audienta;
  • protocoale;
  • rapoarte;
  • studii;
  • analize;
  • prognoze;
  • proiecte de strategii;
  • scrisori sau adrese;
  • materiale de specialitate;
  • fise de proiect;
  • contracte de achizitie publica;
  • procese-verbale;
  • adrese;
  • observatii si propuneri;
  • avize;
  • planuri urbanistice de detaliu sau zonale;
  • planul urbanistic general;
  • certificate de urbanism si autorizatii de construire/desfiintare;
  • autorizatii pentru activitati independente (asociatii familiale, persoane fizice), autorizatii taxi, autorizatii de functionare si avize pentru orarul de functionare;
  • autorizatii de acces în zone cu restrictii de tonaj;
  • date de stare civila ;

h) Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice în situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate - sunt prevazute in art. 21 si 22 din Legea nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, si anume:

  • reclamatia administrativa - se depune la conducatorul autoritatii sau al institutiei publice
  • plângerea la sectia de contencios administrativ a tribunalului in a carei raza teritoriala domiciliaza sau in a carei raza teritoriala se afla sediul autoritatii ori al institutiei publice.
Back to top